Napojení dalšího Smartemailing nebo Ecomail účtu

Pokud potřebujete v jednom FAPI účtu používat více různých Smartemailing účtů, tak je potřeba využít službu Integromat (Make). Návod funguje i pro Ecomail.

Budete potřebovat:

  • funkční Integromat (Make) účet
  • funkční prodejní FAPI formulář
  • funkční Smartemailing nebo Ecomail účet

Začneme v Integromatu. Pokud jste v Integromatu poprvé, tak nemáte vytvořená napojení na FAPI a Smartemailing (nebo Ecomail).

Přes Integromat / Make nejde používat přenos podrobností objednávky do Smartemailingu. Tato možnost je dostupná výhradně pro hlavní napojení na Smartemailing přímo z FAPI > Nastavení > Propojení aplikací > Smartemailing.

V Integromatu jděte do Scénáře > + Vytvořit nový scénář

V novém scénáři klikněte na velkou ikonu plus, do vyhledávání napište FAPI a vyberte modul Sledovat notifikace

Klikněte na kolečko modulu FAPI, pak na přidat. Hook si pojmenujte a klikněte na ULOŽIT.

Po uložení se vygeneruje dlouhá URL adresa. Tu si zkopírujte do schránky pomocí tlačítka zkopírovat do schránky.

Přejděte do FAPI prodejního formuláře, do režimu úprav (Prodej > prodejní formuláře > Upravit). V kroku 4 akce do tabulky ve spodní části stránky založte novou akci. Co přesně bude špouštěčem akce je na vás, na výběr je vystavení, zaplacení nebo storno objednávky, nebo konkrétní položky. V ukázce níže jsme vybrali jako spouštěcí trigger vystavení objednávky. Jako AKCI vyberte spustit programový script a do řádku pod tím vložte zkopírovanou URL adresu hooku z předchozího kroku z Integromatu.

Úpravu FAPI formuláře nezapomeňte uložit zeleným tlačítkem vespod stránky.

Vraťte se do Integromatu a za první modul Sledovat notifikace vložte další modul – Získání dat faktury. Klikněte na ikonu plus u prvního modulu, v nové šedé ikonce klikněte na název FAPI.

Klikněte na řádek Získat data faktury.

Další část už se bude lišit podle toho, zda používáte Smartemailing nebo Ecomail.

Za druhý modul ZÍSKAT DATA FAKTURY přidejte v Integromatu nový modul Smartemailingu, nebo Ecomailu. Vyberte možnost Create subscriber a vyberte podrobnosti o tom, do kterého seznamu má import uživatele proběhnout.

Scénář uložte a vyzkoušejte na zkušební objednávce. Ve SE / ecomailu byste měli vidět nově přidaný kontakt a ve FAPI, v detailu dokladu, novou akci - spuštění webhooku.