Nastavení zasílání e-mailů o příchozích platbách z ČSOB
V tomto článku si popíšeme, jak nastavit zasílání e-mailů o příchozích platbách z vašeho bankovního účtu u ČSOB.
Článek popisuje nastavení v prostředí internetového bankovnictví české ČSOB. U slovenské verze se může postup nastavení lišit, ale princip zůstává stejný.
Před nastavením doporučujeme seznámit se s návodem Import plateb z banky.
- V internetovém bankovnictví ČSOB klikněte na záložce Účty a transakce v levém menu na položku Pohyby a stavy účtů.
- Poté v těle stránky zaškrtněte u položky Avízo o zaúčtování platby checkbox ve sloupci E-mail a klikněte na odkaz Detail (ve sloupci Akce).
- V následně otevřeném dialogovém okně zaškrtněte checkbox u položky Připsání částky a stiskněte tlačítko Potvrdit.
- Na původní stránce dále vyplňte v poli Spojení e-mail e-mailovou adresu, na kterou si přejete nechat zasílat e-maily o došlých platbách. V případě FAPI mailu vložte adresu zkopírovanou z FAPI. Pokud používáte vlastní e-mailovou adresu, vložte tuto adresu.
- Nastavení dokončíte stiskem tlačítka Uložit.