Přehled objednávky, nebo-li přehledová stránka objednávky
Každý váš zákazník má k dispozici přehledovou stránku objednávky, která slouží jako centrum všech důležitých informací k jeho nákupu. Stránka je dostupná přes odkaz, který zákazník obdrží e-mailem např. při vystavení objednávky či následné zálohové faktury, nebo po zaplacení
Co přehledová stránka obsahuje
Na této stránce zákazník najde:
Detailní informace o objednávce v náhledu dokladu
– název produktu, cena, datum vytvoření, stav platby apod.
Faktury
– možnost stáhnout si fakturu i dřívější doklady ve formátu PDF či pro tisk
Možnost zrušení automatického strhávání z karty
– má možnost zrušit napojenou kartu
Možnost zrušení předplatného
– pokud zákazník nechce v předplatném pokračovat, může ho zde kdykoli zrušit jedním kliknutím.
- Stav objednávky
– zda je zaplacená nebo může zvolit platební metodu a uhradit
Platba objednávky
Kromě kontroly základních informací o objednávce umožňuje přehled objednávky také její zaplacení.
Po stisku tlačítka Zaplatit... se zobrazí okno s on-line platebními metodami (pokud jsou nastaveny v prodejním formuláři, ze kterého byla objednávka vystavena) a platebními údaji pro platbu bankovním převodem, popř. pomocí QR kódu.
Odkaz na přehled objednávky
Klient se na přehled objednávky dostane přes odkaz, který vložíte do zaslaného e-mailu pomocí zástupného symbolu {orderStatusPage} - tlačítko Vložit zástupný symbol v editoru zpráv.
Stránka s přehledem objednávky je elegantní způsob, jak klientovi umožnit dodatečnou platbu objednávky on-line.
Proto doporučujeme odkaz na přehled objednávky vložit do e-mailu, který se posílá při vystavení objednávky, a do zasílaných upomínek.