Přehled objednávky, nebo-li přehledová stránka objednávky

Každý váš zákazník má k dispozici přehledovou stránku objednávky, která slouží jako centrum všech důležitých informací k jeho nákupu. Stránka je dostupná přes odkaz, který zákazník obdrží e-mailem např. při vystavení objednávky či následné zálohové faktury, nebo po zaplacení

Co přehledová stránka obsahuje

Na této stránce zákazník najde:

  • Detailní informace o objednávce v náhledu dokladu

    – název produktu, cena, datum vytvoření, stav platby apod.

  • Faktury

    – možnost stáhnout si fakturu i dřívější doklady ve formátu PDF či pro tisk

  • Možnost zrušení automatického strhávání z karty

    – má možnost zrušit napojenou kartu

  • Možnost zrušení předplatného

    – pokud zákazník nechce v předplatném pokračovat, může ho zde kdykoli zrušit jedním kliknutím.

  • Stav objednávky

– zda je zaplacená nebo může zvolit platební metodu a uhradit


Platba objednávky

Kromě kontroly základních informací o objednávce umožňuje přehled objednávky také její zaplacení.

Po stisku tlačítka Zaplatit... se zobrazí okno s on-line platebními metodami (pokud jsou nastaveny v prodejním formuláři, ze kterého byla objednávka vystavena) a platebními údaji pro platbu bankovním převodem, popř. pomocí QR kódu.

Odkaz na přehled objednávky

Klient se na přehled objednávky dostane přes odkaz, který vložíte do zaslaného e-mailu pomocí zástupného symbolu  {orderStatusPage} - tlačítko Vložit zástupný symbol v editoru zpráv.

Stránka s přehledem objednávky je elegantní způsob, jak klientovi umožnit dodatečnou platbu objednávky on-line.

Proto doporučujeme odkaz na přehled objednávky vložit do e-mailu, který se posílá při vystavení objednávky, a do zasílaných upomínek.

Našli jste odpověď? Děkujeme za zpětnou vazbu. Vaši zpětnou vazbu se nepodařilo odeslat. Zkuste to prosím později.

Potřebujete pomoc? Kontaktujte nás Kontaktujte nás