FAPI Member: Zakládání členství

Jak vygeneruji přístupy do členské sekce?

Hlavní výhodou FAPI pluginu ve spolupráci s FAPI aplikací je možnost vytvářet automaticky přístupy po zaplacení objednávky. Proto aby se tak stalo, je zapotřebí dvou věcí:

Pokud máte již FAPI Member propojený s FAPI a členskou sekci vytvořenou, můžete přejít k nastavení automatizace celého procesu.  

Přejděte do záložky “Prodej” a editujte svůj stávající nebo vytvořte nový prodejní FAPI formulář. 

V editaci formuláře přejděte do kroku č.4 “Akce”. V dolní tabulce zvolte událost “zaplacení objednávky”. V druhém sloupci zvolte “přidat do členské sekce FAPI Member”

Nyní se vám objeví další roletka, kde vyberete požadovanou sekci/úroveň, kam chcete uživatele přidávat. V poli níže můžete zvolit, zda má být přístup časově omezen. Jestli pole necháte prázdné bude členství časově neomezené. 

V tomto případě jsme tedy nastavili následující: “Jestliže někdo uskuteční objednávku přes tento formulář, tak na základě události zaplacení objednávky se provede akce vytvoření přístupů uživateli na zadanou e-mailovou adresu”. Po vytvoření člena v členské sekci, klientovi e-mailem, na který objednal, přijdou přístupy do členské sekce.