FAPI Member: Zakládání členství
Jak vygeneruji přístupy do členské sekce?
Hlavní výhodou FAPI pluginu ve spolupráci s FAPI aplikací je možnost vytvářet automaticky přístupy po zaplacení objednávky. Aby se tak stalo, je zapotřebí dvou věcí:
Pokud máte již FAPI Member propojený s FAPI a členskou sekci vytvořenou, můžete přejít k nastavení automatizace celého procesu.
Přejděte do záložky “Prodej” a editujte svůj stávající, nebo vytvořte nový prodejní FAPI formulář.
V editaci formuláře přejděte do kroku č.4 “Akce”. V dolní tabulce zvolte událost “zaplacení objednávky”. V druhém sloupci zvolte “přidat do členské sekce FAPI Member”.
Nyní se vám objeví další roletka, kde vyberete požadovanou sekci/úroveň, kam chcete uživatele přidávat. V poli níže můžete zvolit, zda má být přístup časově omezen.
Když pole necháte prázdné, bude členství časově neomezené.
V tomto případě jsme tedy nastavili následující: „Jestliže někdo uskuteční objednávku přes tento formulář, tak na základě události zaplacení objednávky se provede akce vytvoření přístupů uživateli na zadanou e-mailovou adresu”. Po vytvoření člena v členské sekci, přijdou klientovi přístupy do členské sekce na e-mail, který vyplnil v objednávce.