Nefunguje mi propojení se Zásilkovnou
Aby propojení správně fungovalo, zkontrolujte prosím:
že je propojení funkční - přejděte na nastavení propojení a zkuste editovat propojení se Zásilkovnou - pokud se nepovede uložit, zkontrolujte zadané údaje. Stává se, že se například změní "Odesílatel" v Zásilkovně, ale již se toto nereflektuje ve FAPI.
Propojení pak nemůže fungovat.
pokud se v bodu 1 povedlo editovat propojení, které se v pořádku uložilo, FAPI komunikuje se Zásilkovnou. Pokud se vám stále nezobrazuje správně doprava na prodejném formuláři, zkontrolujte že v nastavení dopravy máte u dopravny Zásilkovna opravdu typ opravdu typ Zásilkovna a ne např. vlastní způsob dopravy:
V prod. formuláři se mi nenabízí Zásilkovna
Možné příčiny:
- nabízená položka není typ kniha, nebo zboží (jen pro ty lze používat dopravu)
- nemáte nastavenou žádnou vhodnou dopravu v záložce Prodej > Doprava
- nastavili jste v dopravě jiný typ dopravy než ZÁSILKOVNA
- v Zásilkovna dopravě máte povoleny jen některé státy, a v ostatních tedy dopravu nejde nabídnout, nebo nemáte pro dopravu nastavenou správnou cenu v dané měně,
- v administraci Zásilkovny nemáte povoleno používat vybrané typy doprav. V levém menu Zásilkovny to najdete zde -> Informace o uživateli > nastavení povolených poboček:
- v Nastavení zemí povolte podporované země doručení
- ve Skupiny povolte nebo zakažte Alzaboxy, Z-Boxy a Z-Bots
- v Externí výdejní místa povolte nebo zakažte zobrazení ext. výdejních míst (pro zahraniční výdejny)