Nefunguje mi propojení se Zásilkovnou

Aby propojení správně fungovalo, zkontrolujte prosím:

  1. že je propojení funkční - přejděte na nastavení propojení a zkuste editovat propojení se Zásilkovnou - pokud se nepovede uložit, zkontrolujte zadané údaje. Stává se, že se například změní "Odesílatel" v Zásilkovně, ale již se toto nereflektuje ve FAPI.

    Propojení pak nemůže fungovat.

  2. pokud se v bodu 1 povedlo editovat propojení, které se v pořádku uložilo, FAPI komunikuje se Zásilkovnou. Pokud se vám stále nezobrazuje správně doprava na prodejném formuláři, zkontrolujte že v nastavení  dopravy máte u dopravny Zásilkovna opravdu typ opravdu typ Zásilkovna a ne např. vlastní způsob dopravy:

Našli jste odpověď? Děkujeme za zpětnou vazbu. Vaši zpětnou vazbu se nepodařilo odeslat. Zkuste to prosím později.