Nefunguje mi propojení se Zásilkovnou

Aby propojení správně fungovalo, zkontrolujte prosím:

  1. že je propojení funkční - přejděte na nastavení propojení a zkuste editovat propojení se Zásilkovnou - pokud se nepovede uložit, zkontrolujte zadané údaje. Stává se, že se například změní "Odesílatel" v Zásilkovně, ale již se toto nereflektuje ve FAPI.


    Propojení pak nemůže fungovat.

  2. pokud se v bodu 1 povedlo editovat propojení, které se v pořádku uložilo, FAPI komunikuje se Zásilkovnou. Pokud se vám stále nezobrazuje správně doprava na prodejném formuláři, zkontrolujte že v nastavení  dopravy máte u dopravny Zásilkovna opravdu typ opravdu typ Zásilkovna a ne např. vlastní způsob dopravy:


V prod. formuláři se mi nenabízí Zásilkovna

Možné příčiny:

  • nabízená položka není typ kniha, nebo zboží (jen pro ty lze používat dopravu)
  • nemáte nastavenou žádnou vhodnou dopravu v záložce Prodej > Doprava
  • nastavili jste v dopravě jiný typ dopravy než ZÁSILKOVNA
  • v Zásilkovna dopravě máte povoleny jen některé státy, a v ostatních tedy dopravu nejde nabídnout, nebo nemáte pro dopravu nastavenou správnou cenu v dané měně,
  • v administraci Zásilkovny nemáte povoleno používat vybrané typy doprav. V levém menu Zásilkovny to najdete zde -> Informace o uživateli > nastavení povolených poboček:
    • v Nastavení zemí povolte podporované země doručení
    • ve Skupiny povolte nebo zakažte Alzaboxy, Z-Boxy a Z-Bots
    • v Externí výdejní místa povolte nebo zakažte zobrazení ext. výdejních míst (pro zahraniční výdejny)
Správné nastavení typu dopravy pro Zásilkovnu
Povolení Zásilkovna dopravy pro ČR a pro Slovensko
Našli jste odpověď? Děkujeme za zpětnou vazbu. Vaši zpětnou vazbu se nepodařilo odeslat. Zkuste to prosím později.

Potřebujete pomoc? Kontaktujte nás Kontaktujte nás