Nastavení zasílání e-mailů o příchozích platbách z Raiffeisen Bank

V tomto článku si popíšeme, jak nastavit zasílání e-mailů o příchozích platbách z vašeho bankovního účtu u Raiffeisen Bank.

Před nastavením doporučujeme seznámit se s návodem Import plateb z banky.

  1. V internetovém bankovnictví Raiffeisen Bank klikněte v záhlaví na ikonu ozubeného kolečka. V levém menu pak zvolte položku Upozornění Informuj mě - Nové upozornění.
  2. Ze seznamu možností vyberte položku o pohybu na účtě a stiskněte tlačítko Pokračovat.
  3. V dalším kroku se nastavují parametry pro sledování pohybu na účtu. Volbu Směr pohybu nastavte na Příchozí. U volby Způsob odeslání vyberte možnost E-mail a do pole Kontakt zadejte e-mailovou adresu, na kterou si přejete nechat zasílat e-maily o došlých platbách. V případě FAPI mailu vložte adresu zkopírovanou z FAPI. Pokud používáte vlastní e-mailovou adresu, vložte tuto adresu. U parametru Upozornění zaslat zvolte možnost Ihned. Ostatní volby doporučujeme nenastavovat.
  4. Provedené změny potvrďte stiskem tlačítka Pokračovat.
  5. Na následně zobrazené stránce zadejte do stejnojmenných polí zaslaný certifikační kód a I-PIN.
  6. Stiskem tlačítka Potvrdit nastavení zasílání notifikačních e-mailů aktivujete.
Našli jste odpověď? Děkujeme za zpětnou vazbu. Vaši zpětnou vazbu se nepodařilo odeslat. Zkuste to prosím později.