Jak se dozvědět o zrušení pravidelné fakturace ze strany zákazníka ?
Možnost zrušit pravidelnou fakturaci
V systému FAPI není možné zákazníkovi technicky zabránit v ukončení plateb, např. při měsíčním členství, a to i v případě, že má uzavřenou smlouvu na delší dobu. Toto neumožňuje ani zákonec.
Váš zákazník může své předplatné ukončit takto: https://napoveda.fapi.cz/article/115-zruseni-automatickych-opakovanych-plateb
Upozornění na zrušení pravidelné fakturace
Abyste o případném ukončení věděli, doporučujeme nastavit si upozornění e-mailem. Díky tomu budete mít přehled a můžete s klientem dále pracovat podle svých obchodních podmínek.
Nastavení upozornění ve FAPI:
- Otevřete prodejní formulář, který používáte pro prodej s pravidelnou fakturací.
Přejděte na krok 4 – Akce.
V části Akce při zastavení pravidelné fakturace zvolte:
- Odeslat e-mail na adresu
Zadejte svou e-mailovou adresu
Před tím si vytvořte příslušný e-mail:
- V sekci Nastavení > Sady šablon zpráv si vytvořte nový e-mail
- Typ zprávy musí být „vlastní e-mailová šablona“
- Do těla zprávy si napište vlastní text, např. že konkrétní zákazník si zastavil fakturaci
Takto budete o každém zrušení informováni a můžete podle toho jednat – například zákazníka kontaktovat nebo řešit interně přístup k obsahu/službám.