Jak se dozvědět o zrušení pravidelné fakturace ze strany zákazníka ?

Možnost zrušit pravidelnou fakturaci


V systému FAPI není možné zákazníkovi technicky zabránit v ukončení plateb, např. při měsíčním členství, a to i v případě, že má uzavřenou smlouvu na delší dobu. Toto neumožňuje ani zákonec.


Váš zákazník může své předplatné ukončit takto: https://napoveda.fapi.cz/article/115-zruseni-automatickych-opakovanych-plateb


Upozornění na zrušení pravidelné fakturace

Abyste o případném ukončení věděli, doporučujeme nastavit si upozornění e-mailem. Díky tomu budete mít přehled a můžete s klientem dále pracovat podle svých obchodních podmínek.

Nastavení upozornění ve FAPI:

  1. Otevřete prodejní formulář, který používáte pro prodej s pravidelnou fakturací.
  2. Přejděte na krok 4 – Akce.

    V části Akce při zastavení pravidelné fakturace zvolte:

    • Odeslat e-mail na adresu
    • Zadejte svou e-mailovou adresu

      Před tím si vytvořte příslušný e-mail:

    • V sekci Nastavení > Sady šablon zpráv si vytvořte nový e-mail
    • Typ zprávy musí být „vlastní e-mailová šablona“
    • Do těla zprávy si napište vlastní text, např. že konkrétní zákazník si zastavil fakturaci

Takto budete o každém zrušení informováni a můžete podle toho jednat – například zákazníka kontaktovat nebo řešit interně přístup k obsahu/službám.

Našli jste odpověď? Děkujeme za zpětnou vazbu. Vaši zpětnou vazbu se nepodařilo odeslat. Zkuste to prosím později.

Potřebujete pomoc? Kontaktujte nás Kontaktujte nás