Zastavení pravidelné fakturace

  1. Zrušení za zákazníka (v Administraci FAPI)

Zastavení pravidelně opakované fakturace je možné přes administraci FAPI.

V nabídce Klienti vyhledejte zákazníka, otevřete jeho detail nastavení a v sekci Šablony pravidelných faktur klikněte na nabídku Upravit a Zastavit (dle dalšího postupu), nebo přímo z rozšířené nabídky vyberte Zastavit.

V nabídce STAV přepněte na možnost "zastavená" a úpravu uložte.

Šablona se po uložení změní na červeně zvýrazněný stav Zastavená a další doklady z této šablony už nebudou vznikat.

TIP: Šablony pravidelných faktur můžete také zastavovat automaticky při stornování posledního zálohového dokladu, který z této šablony vzniknul. Stačí jen tuto možnost zapnout v Nastavení > Nastavení fakturace > Storno faktur

  1. Zastavení pravidelné fakturace si může provést i konečný zákazník sám

Zákazník si může svou pravidelnou fakturaci i sám z tzv. přehledové stránky objednávky.

TIP: Pokud chcete být informování o tom, že si váš klient zastavil předplatné. Můžete si nastavit notifikaci přímo v prodejním formuláři v kroku 4. Akce.

Našli jste odpověď? Děkujeme za zpětnou vazbu. Vaši zpětnou vazbu se nepodařilo odeslat. Zkuste to prosím později.

Potřebujete pomoc? Kontaktujte nás Kontaktujte nás