Zastavení pravidelné fakturace
- Zrušení za zákazníka (v Administraci FAPI)
Zastavení pravidelně opakované fakturace je možné přes administraci FAPI.
V nabídce Klienti vyhledejte zákazníka, otevřete jeho detail nastavení a v sekci Šablony pravidelných faktur klikněte na nabídku Upravit a Zastavit (dle dalšího postupu), nebo přímo z rozšířené nabídky vyberte Zastavit.
V nabídce STAV přepněte na možnost "zastavená" a úpravu uložte.
Šablona se po uložení změní na červeně zvýrazněný stav Zastavená a další doklady z této šablony už nebudou vznikat.
TIP: Šablony pravidelných faktur můžete také zastavovat automaticky při stornování posledního zálohového dokladu, který z této šablony vzniknul. Stačí jen tuto možnost zapnout v Nastavení > Nastavení fakturace > Storno faktur
- Zastavení pravidelné fakturace si může provést i konečný zákazník sám
Zákazník si může svou pravidelnou fakturaci i sám z tzv. přehledové stránky objednávky.
TIP: Pokud chcete být informování o tom, že si váš klient zastavil předplatné. Můžete si nastavit notifikaci přímo v prodejním formuláři v kroku 4. Akce.