Jak může váš zákazník zrušit své předplatné?

Pokud využíváte FAPI pro prodej předplatných, je dobré vědět, jak mohou vaši koncoví zákazníci své předplatné sami kdykoli zrušit.

Tento návod můžete sdílet se zákazníky například v e-mailech, na stránce s častými dotazy nebo přímo na přehledové stránce objednávky.


Kde zákazník zruší své předplatné?

Zákazník může své předplatné zrušit přímo přes přehledovou stránku objednávky, kterou mu pošlete e-mailem po dokončení nákupu (případně ji najde v potvrzení platby nebo v následných e-mailech).

Přehledová stránka objednávky se dá do emailu vložit pomocí zástupného symbolu {orderStatusPage}

Co má zákazník udělat:

  1. Otevře přehledovou stránku své objednávky.
  2. V pravé části vybere,

a.) zda chce zrušit pravidelnou fakturaci = předplatné

b.) nebo zrušit automatické strhávání z karty.


Pozor, již vystavená faktura se po zastavení předplatného automaticky nestornuje.

Dále k ní např. posíláte upomínky.

Doporučení pro vás

  • Pokud chcete zákazníkům usnadnit přístup, doporučujeme odkaz na jejich přehledovou stránku objednávky uvádět:
    • v potvrzovacích e-mailech,
    • v zákaznické zóně (pokud ji používáte),
    • nebo v odpovědích na dotazy ohledně rušení předplatného.

Potřebuje váš zákazník napojit jinou platební kartu? https://napoveda.fapi.cz/article/104-jak-zmenit-kartu

Našli jste odpověď? Děkujeme za zpětnou vazbu. Vaši zpětnou vazbu se nepodařilo odeslat. Zkuste to prosím později.

Potřebujete pomoc? Kontaktujte nás Kontaktujte nás