Jak prodávat slevové poukazy

Ještě než si povíme o tom, jak prodávat slevové poukazy/slevové kódy, pojďme si prvně vyjasnit, co to vlastně je.

Co je slevový poukaz/slevový kód

Slevový poukaz neboli slevový kód je ve FAPI sleva na nákup produktu či služby. Prakticky to vypadá tak, že pokud dám zákazníkovi slevový kód, může tento slevový kód použít při nákupu vašich produktů či služeb. Po uplatnění slevového kódu v prodejním formuláři získá zákazník slevu, buď procentuální, nebo na pevnou částku, například 100 Kč.

Proč byste měli prodávat slevové poukazy?

  1. Získání nových zákazníků: Pokud je váš aktuální zákazník spokojený s vašimi produkty a službami, chce tuto zkušenost sdílet s přáteli a kolegy v práci. Slevový poukaz je skvělým dárkem, pokud si není jistý, která služba nebo produkt by se jim líbila nejvíce.
  2. Zvýšení prodeje: Slevové poukazy mohou motivovat zákazníky k nákupu více produktů nebo dražších služeb, protože mají pocit, že ušetří.
  3. Lepší zákaznická zkušenost: Obdarovaný získává hodnotný dárek v podobě slevy, díky které si může vaše produkty a služby vyzkoušet a vybrat si, kterou vyzkouší jako první.
  4. Podpora loajality: Zákazníci, kteří obdrží slevový poukaz, mají tendenci se vracet a nakupovat znovu, což zvyšuje jejich loajalitu k vaší značce.

Jak automatizovaně prodávat slevové kódy/poukazy ve FAPI?

Co budete potřebovat?

Jak to celé nastavit?

Rychlý návod:

  1. Vytvořte prodejní formulář s produkty, které budou vašimi slevovými poukazy.
    • Například produkt s názvem "Slevový poukaz - 100" s cenou 100 Kč.
  2. V aplikaci Make vytvořte automatizační scénář "Prodej slevového poukazu".
    • V automatizačním scénáři vytvořte a správně pojmenujte webhook, který později použijete ve FAPI.
  3. Propojte FAPI s Make.
    • Nastavte správně filtr na produkty podle názvu, pro které se mají slevové kódy generovat. Podmínka funguje tak, že název produktu obsahuje část textu "slevový poukaz". Tuto podmínku si můžete upravit podle svého uvážení.
  4. Upravte tvorbu slevového kódu podle potřeby.
    • Nezapomeňte vybrat prodejní formuláře, kde může zákazník slevový kód uplatnit.
  5. Nastavte automatizaci odeslání slevového kódu.
    • Může být skrze e-mailový nástroj nebo pomocí e-mailu přímo z Make.
  6. Doplňte automatizaci v e-mailovém nástroji.
  7. Z Make zkopírujte webhook a vložte jej do prodejního formuláře, skrze který chcete prodávat slevové poukazy.
    • Událost zvolte při zaplacení a akci spustit programový skript.
  8. Celý proces si otestujte sami.

Slevové poukazy jsou skvělým nástrojem pro zvýšení prodeje, získání nových zákazníků a budování loajality. Správným nastavením a automatizací tohoto procesu ve FAPI můžete snadno a efektivně spravovat jejich prodej.

Našli jste odpověď? Děkujeme za zpětnou vazbu. Vaši zpětnou vazbu se nepodařilo odeslat. Zkuste to prosím později.

Potřebujete pomoc? Kontaktujte nás Kontaktujte nás