Nedoručený e-mail
Proč se e-maily nepodařilo doručit? Jak zjistit příčinu nedoručeného e-mailu?
- Ve zvonečku FAPI se Vám objeví hláška o nedoručeném e-mailu zákazníkovi.
- Skrze zvoneček se poté můžete prokliknout do detailu faktury, u které nebyl e-mail odeslán.
- V části Historie změn, bude záznam o nedoručeném e-mailu zákazníkovi.
- Po kliknutí na text "(více informací)", se dozvíte důvod nedoručení e-mailu
Co dělat v případě nedoručeného e-mailu?
- Zkontrolujte zda zákazník zadal platnou e-mailovou adresu.
- V cyhbové hlášce také může zkontorlovat, zda daná schránka existuje, zda má dostatek místa.
- Vyzkoušet odeslat e-mail znova.
Jak zákazníkovi znova odeslat e-mail?
V detailu faktury, najdetě tlačítko "Odeslat doklad e-mailem".
Vyberte správnou sadu zpráv.
Vyberte šablonu e-mailu, kterou chcete odeslat.
Odešlete e-mail.
Proč se nově e-maily nedaří doručit?
Nejedná se o žádnou novinku, že by se nově e-maily nedařily doručit. Tento problém je s námi celou dobu, jenom o tom FAPI neumělo dát vědět. Teď to již umí a o každém případu nedoručení e-mailu vám dá vědět.
A vy tak máte zase své podníkání více pod kontrolou.