Nedoručený e-mail

Proč se e-maily nepodařilo doručit? Jak zjistit příčinu nedoručeného e-mailu?

  1. Ve zvonečku FAPI se Vám objeví hláška o nedoručeném e-mailu zákazníkovi.
  2. Skrze zvoneček se poté můžete prokliknout do detailu faktury, u které nebyl e-mail odeslán.
  3. V části Historie změn, bude záznam o nedoručeném e-mailu zákazníkovi.
  4. Po kliknutí na text "(více informací)", se dozvíte důvod nedoručení e-mailu
Náhled ve nedoručeného e-mailu ve zvonečku
Zjištění důdovu nedoručení

Co dělat v případě nedoručeného e-mailu?

  1. Zkontrolujte zda zákazník zadal platnou e-mailovou adresu.
  2. V cyhbové hlášce také může zkontorlovat, zda daná schránka existuje, zda má dostatek místa.
  3. Vyzkoušet odeslat e-mail znova.

Jak zákazníkovi znova odeslat e-mail?

V detailu faktury, najdetě tlačítko "Odeslat doklad e-mailem".

Vyberte správnou sadu zpráv.

Vyberte šablonu e-mailu, kterou chcete odeslat.

Odešlete e-mail.

Proč se nově e-maily nedaří doručit?

Nejedná se o žádnou novinku, že by se nově e-maily nedařily doručit. Tento problém je s námi celou dobu, jenom o tom FAPI neumělo dát vědět. Teď to již umí a o každém případu nedoručení e-mailu vám dá vědět.

A vy tak máte zase své podníkání více pod kontrolou.

Našli jste odpověď? Děkujeme za zpětnou vazbu. Vaši zpětnou vazbu se nepodařilo odeslat. Zkuste to prosím později.

Potřebujete pomoc? Kontaktujte nás Kontaktujte nás