Nastavení zasílání e-mailů o příchozích platbách z CEB
Pokud používáte namísto běžného ČSOB bankovnictví firemní CEB bankovnictví, je navigace k nastavení emailových notifikací o změně zůstatku složitější než v ČSOB bankovnictví.
Před nastavením doporučujeme seznámit se s návodem Import plateb z banky.
Po přihlášení v CEB bankovnictví jděte v pravém panelu do poslední položky NASTAVENÍ > CEB info.
V horní liště klikněte na ÚČTY A PLATBY, najděte v seznamu účtů ten, u kterého chcete notifikace nastavit a klikněte na zelené tlačítko NASTAVIT.
Po kliknutí se otevře stránka Nastavení notifikací, kde zvolíte typ notifikace - Zaúčtování platby -> potvrdíte kliknutím na Nastavit.
Po kliknutí na tlačítko se zobrazí možnosti pro detailní filtraci možností. Do pole KONTAKT vložte emailovou adresu, kterou vidíte ve FAPI jako adresu pro zasílání výpisů.
Další možnosti, kde se nastavují filtry, nechte prázdné. Pouze zkontrolujte, že v řádku SKUPINA TRANSAKCÍ máte vybranou možnost VYBRAT VŠE.
Klikněte na tlačítko Dokončit a uložte nastavení pro zasílání výpisů.