Nastavení zasílání e-mailů o příchozích platbách z Tatra banky
 V tomto článku si popíšeme, jak nastavit zasílání e-mailů o příchozích platbách z vašeho bankovního účtu u Tatra banky. 
Před nastavením doporučujeme seznámit se s návodem Import plateb z banky.
- V internetovém bankovnictví Tatra banky klikněte na záložku Nastavenia.
 - V levém menu klikněte na položku B-mail.

 - Poté klikněte na tlačítko Vytvoriť nový.

 - V následně zobrazeném dialogovém okně vyberte v poli Spôsob doručenia správy hodnotu Email.
 - Do pole Email zadejte e-mailovou adresu, na kterou chcete nechat zasílat zprávy. V případě FAPI mailu vložte adresu zkopírovanou z FAPI. Pokud používáte vlastní e-mailovou adresu, vložte tuto adresu.
 - V části Podmienky pre zasielanie správ zaškrtněte volbu Vklad väčší alebo rovný sume a zadejte smysluplnou hodnotu vzhledem k očekávané výši jednotlivé platby na váš účet. (E-mail bude odeslán, pouze pokud dojde k překročení této hodnoty.)
 - Stiskněte tlačítko Odoslať.

 - V dalším dialogovém okně autorizujte zadané nastavení vložením autorizačního kódu do pole v části Autorizácia.
 - Stiskněte tlačítko Potvrdiť.

 - O úspěšném uložení nastavení informuje následující dialogové okno. Uzavřete jej stiskem tlačítka Zatvoriť.

 
                
            
            



