Nastavení zasílání e-mailů o příchozích platbách z Tatra banky
V tomto článku si popíšeme, jak nastavit zasílání e-mailů o příchozích platbách z vašeho bankovního účtu u Tatra banky.
Před nastavením doporučujeme seznámit se s návodem Import plateb z banky.
- V internetovém bankovnictví Tatra banky klikněte na záložku Nastavenia.
- V levém menu klikněte na položku B-mail.
- Poté klikněte na tlačítko Vytvoriť nový.
- V následně zobrazeném dialogovém okně vyberte v poli Spôsob doručenia správy hodnotu Email.
- Do pole Email zadejte e-mailovou adresu, na kterou chcete nechat zasílat zprávy. V případě FAPI mailu vložte adresu zkopírovanou z FAPI. Pokud používáte vlastní e-mailovou adresu, vložte tuto adresu.
- V části Podmienky pre zasielanie správ zaškrtněte volbu Vklad väčší alebo rovný sume a zadejte smysluplnou hodnotu vzhledem k očekávané výši jednotlivé platby na váš účet. (E-mail bude odeslán, pouze pokud dojde k překročení této hodnoty.)
- Stiskněte tlačítko Odoslať.
- V dalším dialogovém okně autorizujte zadané nastavení vložením autorizačního kódu do pole v části Autorizácia.
- Stiskněte tlačítko Potvrdiť.
- O úspěšném uložení nastavení informuje následující dialogové okno. Uzavřete jej stiskem tlačítka Zatvoriť.