Nastavení zasílání e-mailů o příchozích platbách z Tatra banky

V tomto článku si popíšeme, jak v několika jednoduchých krocích nastavíte zasílání e-mailů o příchozích platbách ze svého bankovního účtu u Tatra banky.

Před nastavením doporučujeme seznámit se s návodem Import plateb z banky.

  1. V internetovém bankovnictví Tatra banky klikněte na záložku Nastavenia.
  2. V levém menu klikněte na položku B-mail.
  3. Poté klikněte na tlačítko Vytvoriť nový.
  4. V následně zobrazeném dialogovém okně vyberte v poli Spôsob doručenia správy hodnotu Email.
  5. Do pole Email zadejte e-mailovou adresu, na kterou chcete nechat zasílat zprávy. V případě FAPI mailu vložte adresu zkopírovanou z FAPI. Pokud používáte vlastní e-mailovou adresu, vložte tuto adresu.
  6. V části Podmienky pre zasielanie správ zaškrtněte volbu Vklad väčší alebo rovný sume a zadejte smysluplnou hodnotu vzhledem k očekávané výši jednotlivé platby na váš účet. (E-mail bude odeslán, pouze pokud dojde k překročení této hodnoty.)
  7. Stiskněte tlačítko Odoslať.
  8. V dalším dialogovém okně autorizujte zadané nastavení vložením autorizačního kódu do pole v části Autorizácia.
  9. Stiskněte tlačítko Potvrdiť.
  10. O úspěšném uložení nastavení informuje následující dialogové okno. Uzavřete jej stiskem tlačítka Zatvoriť.