Nastavení zasílání e-mailů o příchozích platbách z ČSOB

V tomto článku si popíšeme, jak v několika jednoduchých krocích nastavíte zasílání e-mailů o příchozích platbách ze svého bankovního účtu u ČSOB.

Článek popisuje nastavení v prostředí internetového bankovnictví české ČSOB. U slovenské verze se může postup nastavení lišit, ale princip zůstává stejný.

Před nastavením doporučujeme seznámit se s návodem Import plateb z banky.

  1. V internetovém bankovnictví ČSOB klikněte na záložce Účty a transakce v levém menu na položku Pohyby a stavy účtů.
  2. Poté v těle stránky zaškrtněte u položky Avízo o zaúčtování platby checkbox ve sloupci E-mail a klikněte na odkaz Detail (ve sloupci Akce).
  3. V následně otevřeném dialogovém okně zaškrtněte checkbox u položky Připsání částky a stiskněte tlačítko Potvrdit.
  4. Na původní stránce dále vyplňte v poli Spojení e-mail e-mailovou adresu, na kterou si přejete nechat zasílat e-maily o došlých platbách. V případě FAPI mailu vložte adresu zkopírovanou z FAPI. Pokud používáte vlastní e-mailovou adresu, vložte tuto adresu.
  5. Nastavení dokončíte stiskem tlačítka Uložit.