V akcích u prodejního formuláře nevidím možnost vybrat žádnou šablonu

V tomto případě tkví problém v tom, že nemáte vytvořenou vlastní šablonu v té sadě šablon zpráv, kterou aktuálně používáte v daném prodejním formuláři.

Řešení

Přes Prodej > Prodejní formuláře > Upravit > krok 4 akce se proklikněte do sady šablon zpráv, kterou zrovna ve formuláři používáte:

Pak v této sadě emailu klikněte na Nová šablona zprávy a vytvořte novou šablonu -> typ "Vlastní e-mailová šablona". Nastavení uložte.

Nová šablona zprávy se stane součástí celé sady a budete ji moct vybrat v daném prodejním formuláři v tabulce AKCE.

Našli jste odpověď? Děkujeme za zpětnou vazbu. Vaši zpětnou vazbu se nepodařilo odeslat. Zkuste to prosím později.

Potřebujete pomoc? Kontaktujte nás Kontaktujte nás