Jak přesně funguje doplatek za FAPI při překročení počtu objednávek

Pojďme se podívat na tyto dofakturace na konkrétních příkladech.

Překročení limitu se počítá z vystavených objednávek, nikoliv uhrazených.

Nepočítají se však nulové objednávky a stornované.

Doplatky pro tarify START a COMFORT

Klient Petr má nastaven tarif START, měl předplacen měsíc září, tedy například na první faktuře předplatného vidí toto:

Protože byl ale Petr v daném měsíci úspěšnějí a překročil limit 10 objednávek za měsíc, při následující fakturaci na další období mu byla vystavena další faktura na doplatek do nejbližších vyššího tarifu - COMFORT, což činí 500 Kč bez DPH:

Zároveň byla vystavena také faktura na další období stále na tarif START, jelikož tarif nezměnil:

Petr tedy bude mít celkem 3 faktury:

  • za původní období 7.9. - 6.10. na 190 Kč bez DPH
  • doplatkovou za původní období 7.9. - 6.10. na 500 Kč bez DPH v případě, že je překročení do 100 objednávek (do verze Comfort) / v případě překročení nad 100 objednávek je doplatek 1.100 kč (do verze Premium)
  • na nové období 7.10. - 6.10. na 190 Kč bez DPH

Doplatky pro tarif PREMIUM

U tarifu PREMIUM je rozdíl v tom, že žádný další vyšší tarif ve FAPI není, ale účtuje se za každou vystavenou objednávku nad limit. Doplatková faktura bude vypadat například takto:

Máte roční tarif? Pak se vám doplatková faktura vystaví za každý měsíc ihned po překročení tarifu.

Překročením tarifu se nedostáváte automaticky do vyššího tarifu. Tarif si můžete změnit jen vy sami, buď ve svém Fapi účtu v sekci Můj účet nebo napište na podpora@fapi.cz

Změna tarifu je možná vždy pouze od 1. dne vašeho období. Nikdy ne uprostřed.

Našli jste odpověď? Děkujeme za zpětnou vazbu. Vaši zpětnou vazbu se nepodařilo odeslat. Zkuste to prosím později.

Potřebujete pomoc? Kontaktujte nás Kontaktujte nás