Jak přesně funguje doplatek za FAPI při překročení počtu objednávek

Pojďme se podívat na tyto dofakturace na konkrétních příkladech.

Překročení limitu se počítá z vystavených objednávek, nikoliv uhrazených.

Nepočítají se však nulové objednávky a stornované.

Doplatky pro tarify START a COMFORT

Klient Petr má nastaven tarif START, měl předplacen měsíc září, tedy například na první faktuře předplatného vidí toto:

Protože byl ale Petr v daném měsíci úspěšnějí a překročil limit 10 objednávek za měsíc, při následující fakturaci na další období mu byla vystavena další faktura na doplatek do nejbližších vyššího tarifu - COMFORT, což činí 500 Kč bez DPH:

Zároveň byla vystavena také faktura na další období stále na tarif START, jelikož tarif nezměnil:

Petr tedy bude mít celkem 3 faktury:

  • za původní období 7.9. - 6.10. na 190 Kč bez DPH
  • doplatkovou za původní období 7.9. - 6.10. na 500 Kč bez DPH v případě, že je překročení do 100 objednávek (do verze Comfort) / v případě překročení nad 100 objednávek je doplatek 1.100 kč (do verze Premium)
  • na nové období 7.10. - 6.10. na 190 Kč bez DPH

Doplatky pro tarif PREMIUM

U tarifu PREMIUM je rozdíl v tom, že žádný další vyšší tarif ve FAPI není, ale účtuje se za každou vystavenou objednávku nad limit. Doplatková faktura bude vypadat například takto:

Našli jste odpověď? Děkujeme za zpětnou vazbu. Vaši zpětnou vazbu se nepodařilo odeslat. Zkuste to prosím později.

Potřebujete pomoc? Kontaktujte nás Kontaktujte nás