Jak zjistit, jaké akce proběhly u dokladu

Historie změn u faktury

Detailní přehled všech akcí, které se s fakturou staly

Pokud potřebujete zjistit, co přesně se u konkrétní faktury/dokladu událo – například kdy byla vystavena, kdy zaplacena, kam byly odeslány e-maily nebo jaké další akce proběhly – můžete vše snadno zjistit v sekci Historie změn.

Kde historii změn najdete?

  1. Přejděte do záložky Faktury ve svém FAPI účtu.
  2. Klikněte na číslo konkrétní faktury, jejíž historii chcete zobrazit.
  3. V detailu faktury sjeďte dolů – najdete zde sekci Historie změn.

Co vše v historii uvidíte?

V této sekci je přehledně a chronologicky zaznamenáno vše důležité, co se s fakturou stalo:

  • Datum a čas vystavení faktury
  • Datum zaplacení
  • Odeslání e-mailu klientovi (včetně adresy a typu e-mailu – např. faktura, potvrzení objednávky atd.)
  • Doručení e-mailu – zda byl doručen
  • Přidání do seznamu v emailingovém nástroji
  • Odeslání skriptů (např. pro napojení na další nástroje)
  • Odeslání webhooků
  • Manuální úpravy - včetně informace, jaký uživatel úpravy prováděl

K čemu je historie užitečná?

  • Zjistíte, zda a kdy odešel e-mail klientovi (např. pokud vám tvrdí, že nic nedostal).
  • Ověříte si, zda byl kontakt předán do mailingového nástroje.
  • Víte, zda byly odeslány skripty
  • Sledujete, kdo a kdy provedl jaké manuální úpravy.

✅ TIP: V případě jakýchkoli nejasností je právě tato historie prvním místem, kde doporučujeme hledat odpovědi. Pomůže vám i při komunikaci s klientem nebo FAPI podporou.

Našli jste odpověď? Děkujeme za zpětnou vazbu. Vaši zpětnou vazbu se nepodařilo odeslat. Zkuste to prosím později.

Potřebujete pomoc? Kontaktujte nás Kontaktujte nás