Jak vložit obrázek do e-mailu ve FAPI

1.Kam obrázek vložit

Pokud chcete vložit obrázek (např. logo) do některého z e-mailů, které se odesílají automaticky z FAPI (např. po vystavení objednávky), je potřeba:

Otevřít konkrétní šablonu zprávy – buď:

    • přes Prodej > Prodejní formulář > Šablony zpráv, kde vyberete e-mail, který chcete editovat, např. „Po vystavení objednávky“
    • nebo přímo přes Prodej > Šablony zpráv

👉 Tak si zajistíte, že upravujete ten správný e-mail.


2.Kde získat obrázek (veřejná URL)

Aby bylo možné obrázek vložit do e-mailu, musí být nahraný veřejně – tedy dostupný přes veřejnou URL adresu (odkaz). Obrázek by měl být nahrán například:

  • ve WordPressu (v sekci Média)
  • na vašem webu nebo serveru
  • případně na cloudových službách, kde lze získat veřejný odkaz

💡 Důležité: Bez veřejné URL se obrázek v e-mailu nezobrazí.


3.Jak obrázek vložit do editoru

V editoru e-mailu klikněte na ikonu obrázku (🖼) – nachází se v horním panelu nástrojů, zhruba uprostřed.

Zobrazí se okno, kde:

  • do pole URL obrázku vložíte veřejnou adresu obrázku

    volitelně upravíte:

    • šířku v pixelech (např. 150 px)
    • výšku v pixelech (např. 60 px)

💡 Tip: Většina log se dobře zobrazuje při šířce 120–180 px.


  1. Doporučení k obrázkům v transakčních e-mailech

  • 📩 Transakční e-maily by měly být jednoduché a čitelné.
  • 🔒 Čím méně vizuálně náročné, tím lepší doručitelnost (větší šance, že e-mail neskončí ve spamu).
  • ⚠️ Někteří e-mailoví klienti obrázky standardně nezobrazují, takže s tím počítejte.
  • 🚀 Používejte co nejmenší obrázky (rychlé načítání + lepší uživatelský zážitek).

Celý videonávod zde:

Našli jste odpověď? Děkujeme za zpětnou vazbu. Vaši zpětnou vazbu se nepodařilo odeslat. Zkuste to prosím později.

Potřebujete pomoc? Kontaktujte nás Kontaktujte nás