Jak poznat, zda má klient napojenou kartu pro automatické strhávání

Zda má váš klient aktivní platební kartu pro automatické strhávání při opakovaných platbách, můžete zjistit dvěma způsoby:

  1. V přehledu fakturace

    Přejděte do sekce Faktury > Šablony pravidelných faktur. U příslušné šablony uvidíte ve sloupci „Datum další faktury“, zda má klient nastaveno strhávání z karty (např. „Opakovaná platba kartou“).

Nebo použijte přímo filtr pro platby s automatickým strháváním.

  1. Na kartě konkrétního klienta
  • V sekci Klienti vyhledejte daného klienta a otevřete jeho detail. Ve spondí části pak uvidíte informace o založené šabloně pravidelné fakturace. Pokud má klient aktivní kartu, bude zde uvedena možnost "zrušit automatické strhávání z karty".

💡 Poznámka:

U šablon s opakovanou platbou kartou se faktury vystavují vždy o 7 dní dříve, než je nastavena perioda.

Př. při periodě opakovaných plateb 4 týdnů, se 2. faktura vystaví za 3 dny. Každá další faktura je již vystavována, co 4 týdny.

Důvodem je, aby klient dostal včas informaci o plánovaném stržení platby z karty. Pokud by se platbu nepodařilo z karty strhnout, má tak stále dostatek času na ruční úhradu a nedojde k přerušení poskytované služby.

U dokladů, které jsou hrazeny automatickým stržením z karty, pak v detailu dokladu uvidíte, na kdy je strhávání z karty naplánováno.

Našli jste odpověď? Děkujeme za zpětnou vazbu. Vaši zpětnou vazbu se nepodařilo odeslat. Zkuste to prosím později.

Potřebujete pomoc? Kontaktujte nás Kontaktujte nás