Vložení obchodních podmínek jako emailové přílohy
FAPI umožňuje jednoduché zasílání obchodních podmínek jako přílohu emailu. Funkce je dostupná jen pro soubory typu PDF, maximální velikost je 2 MB.
1. Jděte do nabídky Prodej > Šablony zpráv > vyberte sadu, kam chcete VOP vložit a klikněte na Upravit.
2. Vyberte konkrétní šablonu zprávy, do které chcete PDF přílohu s obchodními podmínkami vložit a klikněte na Upravit. Přílohu můžete vložit do libovolného typu zprávy, ale obvykle to bude ten email, který je první zprávou od vás vůči zákazníkům.
3. V okně úprav šablony zkontrolujte nebo vytvořte texty a v nejspodnější části stránky klikněte na PŘIDAT SOUBOR v sekci "Všeobecné obchodní podmínky". Otevřete se nové dialogové okno, ve kterém je potřeba vybrat umístění, ve kterém máte uložené PDF s aktuálním zněním obchodních podmínek. Po potvrzení výběru souboru se nahraje dokument do FAPI.
4. Název nahraného souboru se zobrazí v řádku AKTUÁLNĚ NAHRANÝ SOUBOR. Případné novější aktualizace můžete v budoucnu v emailech nahradit smazáním staré přílohy a nahráním nového PDF souboru s aktuálním zněním OP.Nové nastavení šablony zprávy nezapomeňte uložit. Novou emailovou šablonu doporučujeme rovnou vyzkoušet testovací objednávkou.
Pokud zkoušíte do FAPI nahrát soubor s velikostí nad 2 MB, zobrazí se varovné hlášení.