Zasílání objednávek na jiný email

Potřebujete objednávky zpracovávat bezprostředně poté, co klient objedná, ale notifikace o nové objednávce chcete zasílat na jinou emailovou adresu?

Stačí si v úpravě prodejního formuláře, krok 4 – Akce nastavit událost "vystavení objednávky" a akci "odeslat e-mail na zadanou adresu".

Před vytvořením této akce v prodejním formuláři je potřeba si připravit vlastní emailovou šablonu


Pro vytvoření šablony přejděte tedy do Prodej –> Šablony zpráv –> vyberte šablonu, kterou používáte v prodejním formuláři a klikněte na upravit


Do šablon zpráv vložte novou šablonu zprávy a zvolte typ šablony "Vlastní emailová šablona".


Potom už stačí jen přejit do záložky "Úpravy prodejního formuláře" a nastavit požadovanou akci (viz 1. obrázek).

Našli jste odpověď? Děkujeme za zpětnou vazbu. Vaši zpětnou vazbu se nepodařilo odeslat. Zkuste to prosím později.

Potřebujete pomoc? Kontaktujte nás Kontaktujte nás