Nastavení zasílání e-mailů o příchozích platbách z Tatra banky

V tomto článku si popíšeme, jak nastavit zasílání e-mailů o příchozích platbách z vašeho bankovního účtu u Tatra banky.

Před nastavením doporučujeme seznámit se s návodem Import plateb z banky.

  1. V internetovém bankovnictví Tatra banky klikněte na záložku Nastavenia.
  2. V levém menu klikněte na položku B-mail.
  3. Poté klikněte na tlačítko Vytvoriť nový.
  4. V následně zobrazeném dialogovém okně vyberte v poli Spôsob doručenia správy hodnotu Email.
  5. Do pole Email zadejte e-mailovou adresu, na kterou chcete nechat zasílat zprávy. V případě FAPI mailu vložte adresu zkopírovanou z FAPI. Pokud používáte vlastní e-mailovou adresu, vložte tuto adresu.
  6. V části Podmienky pre zasielanie správ zaškrtněte volbu Vklad väčší alebo rovný sume a zadejte smysluplnou hodnotu vzhledem k očekávané výši jednotlivé platby na váš účet. (E-mail bude odeslán, pouze pokud dojde k překročení této hodnoty.)
  7. Stiskněte tlačítko Odoslať.
  8. V dalším dialogovém okně autorizujte zadané nastavení vložením autorizačního kódu do pole v části Autorizácia.
  9. Stiskněte tlačítko Potvrdiť.
  10. O úspěšném uložení nastavení informuje následující dialogové okno. Uzavřete jej stiskem tlačítka Zatvoriť.
Našli jste odpověď? Děkujeme za zpětnou vazbu. Vaši zpětnou vazbu se nepodařilo odeslat. Zkuste to prosím později.

Potřebujete pomoc? Kontaktujte nás Kontaktujte nás